PAR SUBARU FORESTER VISI DZINĒJI 2006+ Auto Elektroniskās droseles kontrolieris Auto Gāzes Pedālis Pastiprinātājs Automobiļu Modifikāciju
€155.32 €96.30

PAR SUBARU FORESTER VISI DZINĒJI 2006+ Auto Elektroniskās droseles kontrolieris Auto Gāzes Pedālis Pastiprinātājs Automobiļu Modifikāciju

0 Recenzijas | Uzrakstīt recenziju
  • Pieejamība:Pieejams
  • Preces Kods:r439

Iezīmes: -Palielināts, precīzāk, droseles reakcijas, vairāk jaudas, ātrāku paātrinājumu! -Novērš droseles reakcijas kavēšanās; -Auto reaģē apmēram pusi laika pie zemiem apgr. / min; -Paātrinājums kavēšanās trešo un ceturto pārnesumu, kas vienāda ar nulli; -Saglabā jaudu visā pārnesuma maiņa ciklu; -Vieglāk Apdzīt visus rīkus; - Vienkārši 5 minūšu uzstādīšanas nav nepieciešami speciāli instrumenti -Uzticamu EMS (Elektromagnētiskās Savietojamības) vāciņu virs korpusa; -apstiprinājusi FCC,CE sertificētus - 5 režīmi ar 9 līmeņu pielāgošana, 36 līmeņus visās, -Katrs, kas plānoti atsevišķu auto marku/modeli; -Vēl atsevišķu pielāgojumu var kontrolieris; -ar rokām, kā arī automātika saderīgu; -to Var izmantot gan noregulē, kā arī krājumu automašīnām.Kas ir elektroniskās droseles kontrolieris ?elektroniskās droseles kontrolieris ir droseles reakciju kontrolieris.Tas noņem reakcijas kavēšanās par jūsu elektroniskā akseleratora pedāli.Faktiski, tas ļauj jūsu dzinējam, lai reaģētu ātrāk.Kā rezultātā, jūsu auto var paātrināt ātrāk.Jums jāmaksā daudz naudas par savu auto, bet, kad jūs nospiediet jūsu gāzes pedālis, jums justies kā jums ir piespiežot sūkli.Vai jūs kādreiz esat ievērojuši, ka vecās automašīnas būtu atbilstošākas?Mums ir risinājums jums!!Elektroniskās droseles kontrolieris ir 5 dažādi vadības režīmi: NE, EK, AC, SP, uz AUGŠU.kopā, ir tas, kas padara mūs atšķirīgus, nekā citi.elektroniskās droseles kontrolieris ir programmējamas pēc jūsu vēlēšanās jūsu automobiļa Režīma funkcija ievads: AC Režīmā (Ērti režīmā), AC Režīmā piedāvā (1 līdz 9) 9 jutības līmeņiem, tas ļauj vadītājam, lai melodija pārzinis vēlamo līmeni jutību.Izvēlēties līmeni, 9 .Maksimālais paātrinājums veiktspēju līdz pat 30% .SP Režīmā (Sporta režīmā) SP Režīmā piedāvā (1 līdz 9) 9 jutības līmeņiem, tas ļauj vadītājam, lai melodija pārzinis vēlamo līmeni jutību.Izvēlēties līmeni, 9 un satveriet stūres ratu saspringts vai hit 1. līmeņa maigu, vienmērīgu paātrinājumu.Maksimālā veiktspēja paātrinājums līdz 60% .UP Mode ( Sacīkšu Režīmā ) UP Mode piedāvā (1 līdz 9) 9 jutības līmeņiem, tas ļauj vadītājam, lai melodija pārzinis vēlamo līmeni jutību.Izvēlēties līmeni, 9 un satveriet stūres ratu saspringts vai hit 1. līmeņa maigu, vienmērīgu paātrinājumu.Maksimālā veiktspēja paātrinājums līdz 95% EK Režīmā (ekonomiskajā Režīmā) EK režīmā piedāvā (1 līdz 9) 9 jutīguma līmeņus ir paredzēts ekonomiku, samazinot akseleratora reakcijas laiks.Arī ērts, ja jums ir uz takas un meklē mazliet vairāk jaudas kontroli, kad lien.ietaupīt degvielu 5-10% .NE Režīmā (Normālā Režīmā), Dod transportlīdzekli atpakaļ uz standarta, KĀ TAS darbojas Ar Eittar ir jaunākā veiktspējas uzlabošanas jūsu transportlīdzeklim.Tā ir izstrādāta, lai samazinātu kavēšanos, jo savus transportlīdzekļus fly by wire pedāli mainot transportlīdzekļu jaudas līkne.Asāku / Gludāka paātrinājums Uzlabots paātrinājums pie slodzes situācijās, piemēram, vilkšanas vai kāpšana kalnos Piemērots gan Automātisko un Manuālo pārnesumkārbu Vienkārši 5 minūšu uzstādīšanas nav nepieciešami speciāli instrumenti, Kāpēc man vajadzētu izmantot Eittar elektroniskās droseles kontrolieris?Jauniem transportlīdzekļiem, kas mainās katru gadu, galvenokārt tāpēc, ka notikumi elektronikas.Transportlīdzekļa sistēmas, kas tika mehāniski kontrolētiem tagad kontrolē transportlīdzekļa datoru.Viena šāda jauna sistēma, ir elektroniskās droseles kontroles, kas pazīstama kā drive-by-wire.Drive-by-wire sistēma novērš parasto mehāniski darbināmu sistēmu, kas tika izmantota kopš automašīnām.Standarta mehāniski darbināmas akseleratora pedāli, izmanto kabeli, kas pievienots no pedāli ar droseli iestāde.Kad jūs nospiež uz leju uz pedāli, kabeļu atver droseli plate, kas ļauj gaisa iet caur motorā.Dzinēja APGR. / min ir tieši proporcionāla leņķi droseles plates.Ar drive-by-wire, kabeļu aizstāj ar elektroniski vadāmu sistēmu, izmantojot progresīvas elektromehānisku pievadu, vietā kabelis, ar akseleratora pedāļa pozīcijas sensora ir savienota ar akseleratora pedāli.Šo sensoru,kas ir potenciometrs, nosaka nostāju, akseleratora pedālis un signāli šo informāciju, lai transportlīdzekļa ECU, savukārt, komandas droseles kontroles mehāniskiem, lai atvērtu vai aizvērtu droseles vārstu.Vai jūs Jūtat, ka jūsu gāzes pedālis Sūklis ?Drive-by-wire sistēma ir ierobežojumi, tomēr galvenā problēma ir, ka droseles reakcijas laiks ir ievērojami lēnāks.Droseles reakciju, kas pazīstams arī kā transportlīdzeklis tautas atsaucību, ir pasākums, cik ātri iekšdedzes dzinēju var palielināt tās jaudu no zemiem RPM augstākā jaudīgāku APGR. / min atbildot uz transportlīdzekļa vadītāja lūgumu paātrinājums; spiežot pedāli uz leju.Droseles reakcija bieži vien ir samudžināts ar labāku enerģijas; tomēr droseles reakcija ir faktiski izmērīt laiku, kas vajadzīgs, mainīt izejas jauda.Draiveri visi novērtējam, need for speed un aizraušanās spiežot mūsu automašīnām uz jaunāku robežas, un lēnāk droseles reakcija būs tikai prasa vairāk laika, lai saņemtu savu transportlīdzekli ir max jauda.Lai šo problēmu risinātu, pēcpārdošanas pasaulē ir izstrādājusi jaunu sistēmu, lai apietu rūpnīcas elektroniskās droseles kontroles iestatījumus, kas ir ievērojams laika perioda.Pedāli Komandieris Droseles Kontrolieris, ir lielisks papildinājums piebilst, ka papildus "WOOW", lai savu drive-by-wire transportlīdzekli.

Tagi: miglas forester 2006, forester 2006 frontlights, forester 2006 bremzes, forester 2006 komplekts, attiecas forester 2006, 2006. gada forester navigācijas, forester taustiņu, 2006, bagāžnieka forester 2006, 2006. gada forester lūpu, 2006. gada forester lampas.

  • Zīmola Nosaukums: EITTAR
  • Materiāls: Metāla , Plastmasas
  • Modeļa Numurs: 9-DRIVE
Papildus informācija